Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op offshore.startpagina.nl

ik wil op booreiland werken als roustabout

Max Djurkovic
19 Jun, 2008 19:27

hallo, ik wil graag offshore op een booreiland werken als roustabout.

ik heb ervaring in de bouw als opruimer, ijzervlechter, hakker/voeger. dus fiziek werk, mijn vraag is of iemand een bedrijf kent die de nodige opleiding voor offshore kan betalen voor een contract van een bepalde tijd, of voor langere tijd. ik ben van montenegrijnse afkomst en reis ook daar vaak naar toe dus werk van 2weken op en 2weken af is voor mij perfect.

als iemand mij op de juiste pad kan stuuren zou ik dat op prijs stellen.

alvast bedankt

Bewerkt 10 Sep, 2014 22:10
ben
26 Jun, 2008 16:28

FF naar beneden skrollen maat ,er is genoeg te vinden hier voor wat jij zoekt

Heja
04 Jul, 2008 16:49

Wat zijn enkele functies van en ervaringen met vrouwen op booreilanden???

Wie kan mij daar iets over vertellen?

Waar kan ik terecht daarvoor?

Heja

Heja
04 Jul, 2008 16:51

Kan het anno 2008 dat vrouwen op booreilanden kunnen werken?

Moet ik dat willen heren ….vertel eens je ervaringen aub.

Heja

ab
05 Jul, 2008 16:03

steward.medic

Niels
17 Jul, 2008 20:46

Je hoeft je hut niet te delen wanneer je de enige vrouw aan boord bent. Ik heb goede ervaringen met vrouwen aan boord (sociaal maar ook op het professionele vlak). Het is wel zo dat veel mannen zich anders gaan gedragen. Ik zou niet durven zeggen of we offshore beter af zijn met of zonder vrouwen. Er is meer rust in de tent zonder maar maatschappelijk vind ik er wel wat voor te zeggen als ze er wel zijn en men is ook minder grof in de mond in het laatste geval.

Niels.

bogaert maarten
24 Jul, 2008 17:20

ik zou ook graag op een booreiland willen werken ik heb gehoord dat het over serieus veel geld gaat daarmee ik ben een harde werker en ben bereid voor het te doen

arie
25 Jul, 2008 18:19

ach ja,1300 euro als roustebout,als jij dat veel vind ,moet je dat doen

arie
25 Jul, 2008 18:23

in 1995 kwam er een postbode aan boord,(de andros)frans booreiland,hij had zijn land baantje (postbode) opgegeven voor roustebout.hij kreeg toen 1800 gulden netto.om de colere bende opteruimen.

ben
26 Jul, 2008 14:46

tja arie dat was toen ? maar de room is wel aardig verdwenen ,er werd 10 a 15 jaar geleden onzettend veel geld verdiend ,en daar voor .ik heb ook wel gehoord dat kraan machinisten ( wat ik zelf ook ben ) toen die tijd wel 5000 dollar verdiende en toen was de dollar nog ,in die tijd 3 gulden en dat per maand en dan kwamen de bonnesen er nog bij en toe slagen en weet ik veel wat nog meer ,die jaren zijn verdwenen .

ik denk dat dat 1300 wel aardig klopt ,je moet je eerst bewijsen, dan kan je geld verdien maar dan kom je ook niet hoger dan 1800 euro als roustabout .

succes …